Dana Barcan

Editor

vineri, 26 iulie 2024

podurile din capitala, periculoase pentru populatie

Cele mai mari poduri din București sunt și cele mai periculoase. Cauza: infiltrațiile, apa curgând din tavan ca la robinet în pasajele Obor, Lujerului și Băneasa. O analiză din 2023 arată că toate au grad maxim de risc de colaps, iar reparațiile încă nu au început. Primăria invocă lipsa banilor, care trebuie să vină de la Guvern. Zilnic trec mii de oameni cu mașini pe sub sau pe deasupra pasajului Obor fără să se gțndească la pericolul care îi pândește.




FOTO: Observator

Infiltrațiile au distrus o parte din pereții interiori, pentru că apa curge continuu. Din această cauză tavanul este și el măcinat. Pasajul Obor a fost încadrat, anul trecut, în clasa maximă de risc din cauza problemelor grave de rezistență. Apa este cel mai mare duşman al construcţiilor, iar dacă aceasta pătrunde pe armătură, afectează structura de rezistenţă. Practic, „ne jucăm cu focul", a declarat Ionuţ Ciurea, director Pro Infrastructura.


"Noi, împreună cu secţia noastră, pentru că nu am avut o altă variantă pentru a întreprinde măsurile necesare, mergem și verificăm periodic starea lor și îndepărtam acele plăci care se desprind", susține Marian Bârgău, director Administraţia Străzilor Bucureşti. Și din alte două poduri cad bucăți: podul Băneasa şi pasajul Lujerului, ambele încadrate tot în clasa 5 din 5 de risc. Conform ultimei analize, pasajul Lujerului are probleme mari la structura de rezistenţă și zilnic cad bucăţi din el.


În fiecare zi trec zeci de mii de maşini plus tramvaie, iar Primăria Capitalei nu a instituit nicio restricţie de trafic până în acest moment. Reprezentantii primăriei promit că ar vrea din primăvară să înceapă reparațiile la pasajele Lujerului, Obor și Băneasa, doar că sunt prea scumpe pentru bugetul local. "Costurile sunt destul de ridicate. Doar la Obor, Lujerului și Băneasa însumează aproximativ 450 de milioane de lei.


Vă daţi seama că pentru bugetul Administrației Străzilor e ceva foarte mult. Aici clar este necesar ajutorul Guvernului pentru a sprijini cumva Primăria Capitalei. Undeva la doi ani de zile cu siguranţă vor dura aceste lucrări", a declarat Marian Bârgău, director Administraţia Străzilor Bucureşti. Mai sunt încă alte 15 poduri şi pasaje din Bucureşti cu gradul 4 de risc, care au nevoie de reparaţii.

Infiltrațiile au distrus o parte din pereții interiori, pentru că apa curge continuu. Din această cauză tavanul este și el măcinat. Pasajul Obor a fost încadrat, anul trecut, în clasa maximă de risc din cauza problemelor grave de rezistență. Apa este cel mai mare duşman al construcţiilor, iar dacă aceasta pătrunde pe armătură, afectează structura de rezistenţă. Practic, „ne jucăm cu focul", a declarat Ionuţ Ciurea, director Pro Infrastructura.


"Noi, împreună cu secţia noastră, pentru că nu am avut o altă variantă pentru a întreprinde măsurile necesare, mergem și verificăm periodic starea lor și îndepărtam acele plăci care se desprind", susține Marian Bârgău, director Administraţia Străzilor Bucureşti. Și din alte două poduri cad bucăți: podul Băneasa şi pasajul Lujerului, ambele încadrate tot în clasa 5 din 5 de risc. Conform ultimei analize, pasajul Lujerului are probleme mari la structura de rezistenţă și zilnic cad bucăţi din el.


În fiecare zi trec zeci de mii de maşini plus tramvaie, iar Primăria Capitalei nu a instituit nicio restricţie de trafic până în acest moment. Reprezentantii primăriei promit că ar vrea din primăvară să înceapă reparațiile la pasajele Lujerului, Obor și Băneasa, doar că sunt prea scumpe pentru bugetul local. "Costurile sunt destul de ridicate. Doar la Obor, Lujerului și Băneasa însumează aproximativ 450 de milioane de lei.


Vă daţi seama că pentru bugetul Administrației Străzilor e ceva foarte mult. Aici clar este necesar ajutorul Guvernului pentru a sprijini cumva Primăria Capitalei. Undeva la doi ani de zile cu siguranţă vor dura aceste lucrări", a declarat Marian Bârgău, director Administraţia Străzilor Bucureşti. Mai sunt încă alte 15 poduri şi pasaje din Bucureşti cu gradul 4 de risc, care au nevoie de reparaţii.

Infiltrațiile au distrus o parte din pereții interiori, pentru că apa curge continuu. Din această cauză tavanul este și el măcinat. Pasajul Obor a fost încadrat, anul trecut, în clasa maximă de risc din cauza problemelor grave de rezistență. Apa este cel mai mare duşman al construcţiilor, iar dacă aceasta pătrunde pe armătură, afectează structura de rezistenţă. Practic, „ne jucăm cu focul", a declarat Ionuţ Ciurea, director Pro Infrastructura.


"Noi, împreună cu secţia noastră, pentru că nu am avut o altă variantă pentru a întreprinde măsurile necesare, mergem și verificăm periodic starea lor și îndepărtam acele plăci care se desprind", susține Marian Bârgău, director Administraţia Străzilor Bucureşti. Și din alte două poduri cad bucăți: podul Băneasa şi pasajul Lujerului, ambele încadrate tot în clasa 5 din 5 de risc. Conform ultimei analize, pasajul Lujerului are probleme mari la structura de rezistenţă și zilnic cad bucăţi din el.


În fiecare zi trec zeci de mii de maşini plus tramvaie, iar Primăria Capitalei nu a instituit nicio restricţie de trafic până în acest moment. Reprezentantii primăriei promit că ar vrea din primăvară să înceapă reparațiile la pasajele Lujerului, Obor și Băneasa, doar că sunt prea scumpe pentru bugetul local. "Costurile sunt destul de ridicate. Doar la Obor, Lujerului și Băneasa însumează aproximativ 450 de milioane de lei.


Vă daţi seama că pentru bugetul Administrației Străzilor e ceva foarte mult. Aici clar este necesar ajutorul Guvernului pentru a sprijini cumva Primăria Capitalei. Undeva la doi ani de zile cu siguranţă vor dura aceste lucrări", a declarat Marian Bârgău, director Administraţia Străzilor Bucureşti. Mai sunt încă alte 15 poduri şi pasaje din Bucureşti cu gradul 4 de risc, care au nevoie de reparaţii.

Share this post

poduri București

infiltrații

buget

Primăria Capitalei

Descopera JOB TV

JOB TV este mai mult decat iti poti imagina. JOB TV este televiziunea ce iti ofera servicii si materiale premium pentru cariera ta!

JOB TV este mai mult decat iti poti imagina. JOB TV este televiziunea ce iti ofera servicii si materiale premium pentru cariera ta!

Descarcă aplicația

GIVE ME JOB

Aplicatia GIVE ME JOB te ajuta sa gasesti instantaneu joburi in zona ta. Uita de procesul obositor de angajare, noi ne ocupam de toata birocratia. Datoria ta este sa fii platit pentru serviciile prestate.

Mii de joburi in zona ta

Mii de joburi in zona ta

Mii de joburi in zona ta

Te angajezi in doar cateva minute

Te angajezi in doar cateva minute

Te angajezi in doar cateva minute

Plata instant

Plata instant

Plata instant

Poza aplicatia GIVE ME JOB
Poza aplicatia GIVE ME JOB
Poza aplicatia GIVE ME JOB
Tombola Romanilor
Tombola Romanilor

Înscrie-te acum LA Tombola RomÂnilor și câștigă!

Nu ratați această oportunitate fantastică de a vă îndeplini toate visele! Aboneaza-te acum și poți fi unul dintre norocoșii câștigători astăzi!

Cumpără bilet acum

Cine suntem?

De ce facem asta?

Cine suntem?

De ce facem asta?

Afla toate motivele ce ne-au determinat sa cream JOB TV. Citeste povestea unor antreprenori de success.

DescoperĂ

Citeste mai mult

Echipa JOB TV
Echipa JOB TV
Echipa JOB TV

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru și fii la curent cu ultimele noutăți.

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru și fii la curent cu ultimele noutăți.

Noi nu iti vom umple casuta postala cu informații inutile! Aboneaza-te acum la newsletter-ul nostru si vezi in ce directie merge piata fortei de munca din Romania si UE.